6/20/2011

IZRADA FACEBOOK OGLASA V

Ciljanje rođendana
U odjeljku „Advanced Demographics“, nalazi se opcija „Target people on their birthdays” (ciljanje ljudi na njihove rođendane). Zbog socijalne prirode Facebook-a, ljudi dobijaju gomile poruka i čestitki za svoj rođendan, dobijaće i virtualne darove ili elektronske razglednice. A svaki dan, više od milion ljudi na Facebook-u, slavi rođendan. Ako ste kreativni, možete pozicionirati vašu ponudu kao dar ili posao koji je dostupan samo njima na njihov rođendan, a ova opcija će vam pomoći da ih pronađete.  

Ciljanje pola
Iako jedna od prvih opcija ciljanja dostupna na Facebook-u, ona vam i danas može mnogo pomoći u ciljanju. Uzmimo ponovo primer sa motorima, više od 80% klijenata su muškarci, i oni su zainteresovani za motore sa većom kubikažom. Dok su žene raspoložene za skutere. Umjesto da oglašavate ponudu za oba pola istovremeno, možete pokrenuti odvojene kampanje i na oba pola ciljati pojedinačno. Čak i suptilne promjene poput korišćenja slike žene na vespi u ciljanju ženske populacije, i muškarca na Kawasakiju kod ciljanja muške populacije – mogu imati veliki uticaj na rezultate, a ova opcija ga čini lakim za ostvarivanje.

Ciljanje statusa veze
Zavisno od statusa veze možete ciljati na određe ljude za koje mislite da će titi zainteresovani za vašu ponudu. Recimo da želite reklamirati TV program. Znate da će muškarci biti više zainteresovaniji za vašu ponudu od ženske populacije, tako da ćete ciljati muškarce.  Znate da će vaša ponuda biti najbolje prihvaćena od strane ljudi oko 20 godina. Takođe, je vjerovatno da osobe zainteresovane za takvu vrstu programa nisu u vezi. 
Ciljanjem na status veze, uspješno ćete suziti krug ljudi kojima će se reklama pokazivati. To će vam uštediti i vrijeme i novac. 

Ciljenje jezika
Zašto biste bacali novac na ciljanje ljudi koji ne govore engleski jezik? Ako imate ponudu za specifično govorno područje, izaberite jezik koji vaša ciljna grupa koristi. To znači da čak i u evropskim zemljama možete ciljati ljude koji znaju srpsko-hrvatsko-bosanski, a tamo ih ima priličan broj. Sve zavisi od prirode vaše ponude.

Ciljanje obrazovanja
Još jedna od opcija koja se temelji na ličnom iskustvu jeste opcija ciljanja obrazovanja. Možete ciljati osobe koje su završile fakultet, trenutno studiraju ili su srednjoškolci. 

Ciljanje radnog mjesta
Kao što je slučaj sa obrazovanjem, možete ciljati ljude na osnovu njihovog radnog mjesta. Istražite mogućnosti, jer su mogućnosti ogromne. Kao i kod drugih ciljanja, najbitniji faktor jeste vaša mašta, pa nemojte se bojati. Ponekad, najbolji način da saznate kako nešto funkcioniše jeste da to isprobate. 

Ciljanje povezanosti
Posljednje, ali svako ne najmanje važno. Možete ciljati ljude na temelju njihovih veza sa drugim korisnicima Facebook-a. Ovo je možda jedna od najefikasnijih opcija ciljanja, jer vam daje toliko različitih mogućnosti za privlačenje korisnika koji su:

  • Članovi vaše Fan Stranice
  • Korisnici vaših Facebook Aplikacija 
  • Članovi Facebook Grupa gdje ste administrator
  • Prijavljeni na vaše Facebook događaje

Cilj Facebook-a je da stimuliše društvene odnose na Internetu, tako da sada možete ciljati ljude sa kojima ste već povezani. Na taj način možete reklamirati poseban popust na svoju ponudu, a fejsbukovci će rado kliknuti na reklamu nekoga koga poznaju. 

0 komentari:

Objavi komentar

 
;