3/09/2011

WEB MARKETING

Ljudi od vizije su prije samo nekoliko decenija najavljivali da će Internet mreža postati nezaobilazan faktor u svim sferama života, kao društvena, poslovna... realnost. Matrix nam je izgledao previše futurističan. I sva predviđanja o promijeni životnog stila pod uticajem tako, naizgled male stvari kao što je Internet, je predstavljalo za većinu nas, samo nagađanja. Međutim, ako otvorite oči i pogledate oko sebe, shvatićete da je budućnost počela.

Promjene koje Internet unosi u poslovni svijet nazivaju „Poslovna šansa malih“, iz razloga što su sve adrese na mreži podjednako „vidljive“ za sve korisnike, tako da svoje prisustvo možete ostvariti i sa relativno malim ili nikakvim ulaganjem.

Broj korisnika interneta u 2008. je iznosio preko milijardu, što je gotovo šestina čovječanstva. (ComScore, Analitička kuća), koliki je broj danas? Kao sastavni dio svakodnevnice Internet je postao potreba, a ne luksuz. Bez Interneta se jednostavno ne može zamisliti moderna komunikacija.

Sa razvojem internet mreže razvijao se i Internet ili Web maketing u kome su pametni poslovni ljudi uvidjeli mogućnos neograničenog prisustva u globalnom sijelu.

Internet predstavlja najsavršeniji oblik komunikacije modernog doba, jer kao globalna kompjutersku mrežu omogućava trenutnu i globalnu komunikaciju. Kao takav Internet je jednostavno neophodan marketinški medij. „Ukoliko ne postojite na Internetu, vi ne postojite!“ Ukoliko ne postojite na Internetu vaše
poslovanje jednostavno nije dovoljno profesionalno.

Internet je nastao 1969, fenomen interneta počinje 1990. stvaranjem HTML jezika i uvođenjem www-a. Ako ne želite da se priključite fosilnim ostacima zajedno sa vašim biznisom možda još nije kasno da se priključite na mrežu.

U Bih 2008. Godine proj korisnika je procijenjen na 1.3 miliona, 2009. je bio 1 420 000. U 2010. je iznosio oko 37% od ukupnog boroja stanovnika. Broj i dalje raste.

0 komentari:

Objavi komentar

 
;