Nakon što ste izgradili svoje Facebook stranice te ih pustili u promet i razglasili na sva zvona, sada je vrijeme za promotivnu kampanju. Naravno, sa početkom promotivne kampanje ne prestaje izgradnja vašeg Facebook prisustva. Baš naprotiv, vaše prisustvo ćete unapređitavi kako na Facebooku tako i u ostalim dostupnim medijima.
Iako postoji mnogo načina da promovišete svoj Facebook, pokazaću vam nekoliko, meni omiljenih metoda, sa kojima možete obavjestiti ljude o svome Facebook marketingu, i dosegnuti njihovu naklonost. Ovaj proces je reklamiranje marketinga, i puštanje u rad vaše najjeftinije i najefikasnije reklame koju ćete ikada imati.
Facebook oglasi
O Facebook oglašavanju ću detaljno govoriti u nekim narednim postovima. Ono što sada trebati imati na umu jeste da je primarna funkcija Facebook oglasa promovisanje Facebook Sranica, Grupa i događaja. Ovo je odličan način da privučete pažnju na sve Facebook aktivnosti.
Umrežavanje platformi
Povežite vaš Facebook Profil, Facebook Stranicu, web sajt i sve ostale platforme vašeg oglašavanja pomoću linkova koje ćete kačiti u svoje sadržaje i osnovne informacije. Ne zaboravite da će različiti ljudi dolaziti na različita mjesta. Što više modela Internet prisustva pokrijete, imaćete i veću prisutnost. Svi koji posjete vašu Facebook Stranicu bi trebali da vide jednostavan put do vaše web stranice ili obrnuto. U stvari, na ovaj nači vi reklamirate sami sebe.
Idite i korak dalje, kroz različite oblike promocije možete podstaći ljude da linkove vaših stranica šire među svojih prijatelja. Koristeći funkciju pretraživanja možete postavljati poruke u srodnim grupama o svojoj Facebook Stranici (bilo bi idealno da ste već član te grupe).
Twitter integracije
Ako imate Twitter račun, ne zaboravite pustiti obavještenje o svojoj Facebook Stranici. Možete i povezati svoju stranicu sa Twitter-om.
Potrebno je samo nekoliko jednostavnih koraka da biste dobili postavke. Kada završite, možete podijeliti sve što objavite ili izaberite dijelove sadržaja koje želite poslati na svoj Twitter račun.
E-mail marketing
Ako još uvijek niste napravili e-mail imenik (spisak e-mail adresa), počnite odmah. Preko Facebook Profila, možete vidjeti e-mail adrese vaših prijatelja, ili možete na razne načine zamoliti svoje fanove i prijatelje da vam ostave svoje e-mail adrese. Postoji i mogućnost da kupite gotove liste, ali ne zaboravite da su najbolje liste one koje ste sami napravili.
Nakon što napravite spisak, odvojite malo vremena i pošaljite obavještenje o svojoj Facebook Stranici ljudima sa spiska, ili ih zamolite da se priključe vašoj Stranici, Grupi ili da instaliraju vaše Aplikacije. Koristite e-mail liste kako bi najavili nove sadržaje ili buduće teme.
Recimo da sam snimio novi video koji govori o četiri najveća mita vezanih za moje tržište. Okačiću video na YouTube, link YouTube videa ću postaviti na Facebook Stranicu (na svakom koraku ću postaviti linkove za web i Facebook Stranicu), a mail-om ću obavjestiti sve prijatelje da im je dostupan novi video i na taj način ću ostvariti maksimalni učinak.
Kada neko gleda moj video na YouTube-u, on će vidjeti link koji ga vodi na moju web stranicu gdje se može upisati u mail listu ili link za Facebook Stranicu gdje može postati fan stranice. Koji god put odabere, otvoriće mu se mogućnost da ostvari kontakt sa mnom po vlastitom izbru. Kad god se novi sadržaj objavi na mojoj Facebook Stranici, oni će biti obaviješteni o tome i čitav postupak se ponavlja.
0 komentari:
Objavi komentar