11/07/2011

Kreiranje Facebook Aplikacija

Iako vam dodavanje postojećih Facebook Aplikacija Facebook Profilu i Fan Stranicama može omogućiti mnogo dobrih načina da se angažuje vaša Facebook mreža i da one ostanu povezane sa vašim marketinškim porukama, to nije jedini način na koji ih možete koristiti. Ovaj Facebook interfejs za programiranje aplikacije (API) otvoren je svakome ko želi da ga koristi radi pravljenja svojih vlastitih aplikacija. 

Naravno, ne preporučujem vam da pokušavate da se nadmećete sa nekim od aplikacija o kojima sam ranije govorio. Ove aplikacije su razvili timovi ljudi koji imaju godine programerskog iskustva koje vi i ja, jednostavno, nemamo. Bilo bi pravo gubljenje vremena da učite sve te stvari na čijem usavršavanju su ovi ljudi proveli svoje živote. Kao što bi bilo prilično skupo da ih unajmite da vama naprave jednu takvu stvar. 

Uvijek možete naći nekoga da vam napravi aplikaciju za nekoliko stotina eura, ali kvalitet koji ćete dobiti neće biti mnogo bolji od onog što vi možete sami napraviti koristeći ove jednostavne alate i korake koje ću vam uskoro otkriti. 

Prije nego što pređem na konkretne korake koje možete slijediti, hajde da kratko pogledamo koja se stvarna moć krije iza pravljenja vaše vlastite Facebook Aplikacije. 

Uprkos popularnosti Facebook-a i broju njegovih dostupnih aplikacija, zapravo postoji vrlo malo aplikacija koje donose novac. Iako postoje mogućnosti zarade promovisanjem nekih aplikacija, ne mislim da je to ono čime se trebate baviti. Realno, to i nisu neke pare. 

Kada je u pitanju vaša strategija, zarada od prodaje same aplikacije bi trebala da bude na drugom mjestu u odnosu na ono što je stvarno važno, a to je angažovanje vaše Facebook mreže i povećanje dometa vaših marketinških poruka.


Kada koristiti Facebook Aplikacije
Postoje određene situacije kada korištenje Facebook Aplikacija kao dijela vaše strategije može biti prednost za vas, kao što je to slučaj sa vašim ostalim Facebook stranicama. Ako želite da još više ljudi postanu fanovi vaše Facebook Fan Stranice ili Profila, možete upotrijebiti Facebook aplikacije da to ostvarite.

Kada jednom postanu dio vaše Facebook mreže, možete izgraditi odnos sa njima i nastaviti da ih izlažete svojim marketinškim porukama. To u mnogome liči na rukovanje e-mail marketinškom listom. Umjesto da odmah pređete na prodaju, dodavanje ljudi na vašu e-mail listu vam omogućuje  da komunicirate s njima i nastavljate da izgrađujete vaš odnos. Preko ovog neprestanog kontakta, izgrađeno povjerenje i autoritet mogu se pretvoriti u profit kada vašem auditorijumu postane dovoljno ugodno da donese odluku o kupovini.

Isto važi i u pogledu toga kako vaše Facebook aplikacije doprinose vašoj marketinškoj publici. Umjesto da se fokusirate na to kako vam one mogu pomoći da zaradite novac, trebate se fokusirati na to kako vam one mogu pomoći da vaša Facebook mreža ostane angažovana i otvorena vašim marketinškim porukama.

Kada jednom počnu koristiti vašu aplikaciju, oni su izloženi vašim marketinškim porukama i imaju priliku da dalje sarađuju sa vama pridružujući se vašoj Facebook Grupi, postajući fan na vašoj Fan Stranici ili prijatelj na vašem profilu, upisujući se na vašu e-mail listu ili prihvatajući ponudu.

Vaš cilj sa aplikacijama koje izgrađujete treba biti davanje prilike sebi da se povežete sa ljudima zainteresovanih za vaše tržište i korištenje te prilike da ih motivišete da prodube taj odnos. Kada to shvatite, možete početi sa razgledanjem različitih aplikacija koje možete napraviti da biste započeli ovaj proces...

NASTAVIĆE SE

0 komentari:

Objavi komentar

 
;