2/02/2012

SADRŽAJ FACEBOOK FAN STRANICE

Kada završite izradu svoje Facebook stranice, možete početi sa najvažnijim dijelom procesa, a to je  privlačenje pažnje. Budući da su ljudi obično na Facebook-u jer im je dosadno, vaš glavni cilj bi trebao da bude ispunjavanje njihove potrebe, dakle, zabava. 

Odlično je kada ljudi dolaze na vašu stranicu i čitaju njen sadržaj, još je bolje kada se oni uključe u rad stranice. Dvije stvari trebate zapamtiti kada je riječ o motivisanju fanova:

   1. Dajte im sadržaj koji je bogat i zanimljiv
   2. Ohrabrite ih da šire poruku

Ažuriranje Stranice bi trebalo vršiti barem jednom dnevno. Ako se aktivnost fanova poveća, ažurirajte sadržaj više puta dnevno, cilj je pronaći ritam koji odgovara većem broju fanova. Vjerovatno ćete primjetiti da ljudi komentarišu ili lajkuju postove između 14 i 17h u toku čitave sedmice. Poželjno je da postove objavljujete u periodu aktivnosti članova, jer ako sadržaj objavljujete u periodu kada oni nisu tu, vjerovatno ih neće ni primjetiti.

Korisno bi bilo da napravite sedmični kalendar i da postavljate različite dijelove sadržaja u različite dane. Na primjer, svaki ponedjeljak bi mogli objavljivati fotografije, četvrtokom video i sl. 

Ukoliko već nemate stil, moraćete ga nabaviti. Budući da želite stvoriti dobar i trajan odnos sa svojim fanovima, moraćete biti orginalni. Proučite različite stilove pisanja, pogledajte kako to uspješni rade i razvijajte onaj koji vam najviše odgovara. Izgradnja ličnog stila je proces, a ne čin. Tako da budite svijesni potrebnog vremena i počnite odmah.

Ako objavljujete tekst standardnim putem (status), morate imati na umu da vam je na raspolaganju samo 420 znakova. Ako vam je potrebno više prostora, koristite Bilješke i tekst postavite u formi bloga. 

Ukoliko želite koristiti video prezentaciju, a to je brz način da se uspostavi kontakt sa publikom, imajte na umu kontakt očima. Iako, neće biti stvarnog kontakta, vaš kontakt ćete ostvariti preko objektiva kamere. Dobro je zapamtiti da nemate svo vrijeme svijeta. Video ne bi trebao biti duži od 5 minuta. Dužu prezentaciju podjelite na manje komade i napraviti više videa umjesto jednog. Kao i na Profilu, možete koristiti video sa YouTube-a, samo kopirajte URL videa sa YouTube-a u karticu „Links“.  

Jedna od mogućnosti prikazivanja sadržaja na Facebook-u su fotografije (u narodu poznate i kao slike). Za razliku od većine drugih oblika sadržaja, ustupanje aplikacije za dodavanje fotografije vašim fanovima je poželjno. Šta više, dobra je ideja poticati fanove da objavljuju fotografije na vašoj Stranici. 
Možete čak pokrenuti takmičenje (konkurs), gdje će se fanovi takmičiti i glasati za najfotografiju. Odredite i vrijednu nagradu za pobjednika, popust na vaš proizvod ili poklon. Ovo je izvanredan način za širenje prisustva, jer svaki put kad fan objavi fotografiju ili je lajkuje, to će se objaviti na njegovom zidu profila, kao i u novostima njihovih prijatelja. 

Ako ovakva takmičenja privuku pažnju, možete ih uvrstiti u svoj kalendar (recimo svakog prvog ponedjeljka u mjesecu), tako ćete razviti dosljednost u ovom postupku, a to će povećati marketinški efekat vaše Stranice. 

Konkursi nisu ograničeni samo na fotografije, probajte i video ili nešto slično. Na ovaj način ne samo da ste ostvarili interakciju sa publikom, nego ste omogućili rast Stranice bez stvaranja posebnog sadržaja. Stranica će biti daleko popularnija ako je fanovi doživljavaju kao svoju, a to ćete postići kada ih uključite u njen rad. 

Da biste bili sigurni da vaši fanovi mogu objavljivati sadržaj, morate provjeriti da li postavke to dopuštaju. Izaberite „Edit Page“ (odmah ispod slike), u području „Manage Permissions” jednostavno otkačite opcije koje želite. 

 Za stalan izvor kalitetnog sadržaja pratite top 10 blogova na vašem tržištu (tj. blogove sa odgovarajućom temom). Potražite ih na Google-u, ili se pretplatite na RSS izvore za ove stranice. Svako jutro, pregladajte šta je objavljeno na ovim stranicama i koristite to kao inspiraciju za svoje postove. Iskoristite i prednost jezičke barijere, jer kod nas će ljudi, iako veliki broj zna engleski, radije čitati tekstove na našem jeziku. A dostupnost kvalitetnih tekstova će svakako privući pažnju. 

Takođe, možete pitati svoje fanove o čemu oni žele da čitaju. Sastavite jednostavnu anketu, koristeći Facebook App i pustite fanove da biraju teme. 

1 komentari:

Srđan Pajdić kaže...

apel za sve pravopisno sposobne:
zbog nedostatka vremena, kojeg u posljednje vrijeme imam sve manje, nisam u mogućnosti da se previše bavim gramatikom i pravopisom... vjerujem da se u ovom, ali i ostalim člancima nalaze gramatičke i pravopisne greški... bio bih vam zahvalan da ispravke navedete u komentaru...
unaprijed hvala...

Objavi komentar

 
;