• Postavite pitanja - Ovo posebno dobro funkcioniše kada je riječ o objavama preko statusa. Budući da ljudi mogu jednostavno kliknuti „Like“ ili ostaviti komentar na vaš status.
• Budite direktni - Koristite „licem u lice“ model razgovora kada pišete postove, na ovaj način ostvarićete najbolje rezultate, a ljudi će imati više interesa da čitaju. Što znači da ih adresirate po imenu ili koristite drugo lice jednine, ili ih persirajte ako je odnos nešto zvaničniji.
• Budite kratki i jasni - Ljudi nemaju vremena ni pažnje za čitanje vaših postova dužih od 500 riječi.
• Tajming - Trudite se da saznate u koje doba dana vaši fanovi dolaze na Facebook. Ovo je jedan od najbitnijih stvari kada je riječ o Facebook Marketingu. Svoje postove i ažuriranja objavite u periodu kada je najviše fanova prisutno na mreži.
• Nemojte odugovlačiti - Ako vam neko postavi pitanje ili komentar, nemojte ga ostaviti da čeka odgovor. Niko ne voli da čeka, a ako ljudi shvate da ih ignorišete vjerovatno više i neće pokušavati da pričaju sa vama. Pokušajte da odgovorite što je brže moguće (obično u roku od 48 sati).
• Budite nepredvidljivi - Uzimajući u obzir na koje sve različite načine možete komunicirati sa svojim prijateljima i fanovima na Facebook-u, u stvari i nije teško biti nepredvidljiv. Iako je raspored dešavanja na Stranici poželjan, nemojte ići u tu krajnost da postanete predvidljivi svojoj publici. Iznenadite fanove temom koja nije česta na vašoj Stranici, a efekat iznenađenja će dodatno privući pažnju.
• Podstaknite umrežavanja - Najbolji način za širenje fan kluba jeste da ih podstaknete da razgovaraju jedni sa drugima. Pokrenite rasprave na nekoliko tema za svoje fanove.
0 komentari:
Objavi komentar