11/17/2011

Vrste Facebook aplikacija

Ključ dobre Facebook aplikacije je angažovanje. Farmville, Mafia Wars i sve ostale vrhunske Facebook aplikacije su sposobne da steknu i zadrže svoju poziciju na vrhu, jer neprestano vraćaju ljude sebi. Kao web sajt koji posjećuju svaki dan da bi provjerili najnovije vijesti i informacije koje ih interesuju, korisnici Facebook aplikacija nastavljaju da se vraćaju aplikacijama koje vole, jer ih one stalno zabavljaju. 

Kao što ste vidjeli ranije kada smo gledali direktorij aplikacije, postoji nekoliko različitih vrsta aplikacija koje možete napraviti.

Aplikacije za poklone
Vjerovatno druga po redu najpopularnija vrsta aplikacije, ove aplikacije dozvoljavaju korisnicima Facebook-a da šalju virtuelne poklone jedni drugima. To može biti nešto tako jednostavno kao što je buket cvijeća ili krigla piva, ali takođe može biti nešto što je veoma povezano sa vašom ponudom ili firmom. 

Recimo da imate malu firmu koja prodaje plišane igračke. Da biste angažovali vašu Facebook mrežu, možete napraviti aplikaciju za davanje poklona koja omogućuje korisnicima Facebook-a da razmjenjuju virtuelne verzije tih igračaka koje vi prodajete u vašoj firmi. U okviru te aplikacije vi ćete uključiti adresu vašeg web sajta i/ili adresu ulice gdje ljudi mogu doći da kupe stvarne verzije vaših virtuelnih poklona. 

Aplikacije za kvizove 
Ako ste ikada vidjeli ikakvu Facebook aplikaciju, to je vjerovatno bila aplikacija za kviz. Razlog zašto su one popularne je u tome što one odrađuju dobar posao zadržavajući pažnju korisnika i neprestano ih angažujući. Samo izaberite bilo koji magazin za žene, kao što je Cosmopolitan, ili magazin za muškarce, kao što je Maxim, i vidjećete da su prepunjeni kvizovima. 

Iako su aplikacije još uvijek prilično nove za Facebook, aplikacije za kviz su se uvijek rangirale među najbrže rastuće. Kvizovi ne moraju biti komplikovani. Oni mogu biti nešto jednostavno kao “Koja ljubavna pjesma najbolje opisuje vašu vezu?” ili “Kojem liku iz Simpsonovih najviše ličite?”. Ključ je u tome da budete kreativni, ali da to ipak ostane povezano sa temom ili problemom sa kojim se ljudi na vašem tržištu suočavaju. 

Nema smisla zamoljavati ljude da određuju kojem liku iz Simpsonovih najviše liče kada pokušavate da promovišete svoju ponudu u vezi gubitka težine, zar ne? Zato, ako se mučite da odredite koju vrstu aplikacije da napravite, kvizovi su veliki prvi korak ka privlačenju korisnika. Kada jednom dodaju ovu aplikaciju na svoj profil i urade kviz, biće potrebno da pronađete drugi način kako da ih nastavite angažovati. Takođe, željećete da razmislite o tome gdje ćete ih poslati nakon što su završili kviz. 

Aplikacije za ankete 
Slično aplikacijama za kvizove, ankete vam omogućuju da postavite pitanje svom auditorijumu na Facebook-u i da zauzvrat dobijete određen odgovor. Iako ste obično ograničeni na samo jedno pitanje u svakoj anketi, ipak možete dobiti mnogo korisnih informacija od njih. Umjesto da pokušavate da pogodite šta vaša publika želi saznati, možete napraviti anketu i pitati ih. 

0 komentari:

Objavi komentar

 
;