11/17/2011

POSTANITE „GRUPI“ - važnost i pravilna upotreba Facebook Grupa

Pridruživanje i sudjelovanje u Facebook Grupama je sjajan način da se pronađu istomišljnici, ljudi koji dijele vaša interesovanja ili bolje reći: ljudi koji su zainteresovani za vaš proizvod, tj. uslugu. Grupa je mijesto gdje korisnici mogu razgovarati o njima bitnim stvarima. Kao marketar, vi ćete dobiti od njih bitne informacije koje će vam pomoći da izgradite svoju ponudu. Naoružani pravom strategijom, možete brzo postati stručnjak na tržištu Facebook Grupe. 

Kroz kvalitetan sadržaj koji dijelite na Facebook Grupi, možete pridobiti povjerenje publike i važiti kao autoritet na određenu temu. I to nije jedini razlog za korišćenje Grupe. Osim povjerenja i autoriteta Facebook Grupa će vam koristiti za:


1. Pronalaženje korisnih sadržaja. Ukoliko je grupa aktivna, u njoj će se objavljivati prilično veliki broj sadržaja koji možete koristiti kao inspiraciju pri svome radu. Naravno, nećete koristiti metodu Copy-Paste, jer je to plagijat. Stvarne autore teksta će to uvrijediti, a o vama se mogu proširiti negativne glasine (to na Facebook-u ide jako brzo). Loš glas vam nikako ne treba. Vaša uloga u Grupama je špijunska, i sve što trebate raditi je sakupljanje informacija i praćenje trendova. Npr. zanimaju vas teme fitnesa. 

Učlanićete se u grupe koje se bave ovom temom, pratiti sadržaje i to koristiti za pisanje postova na svojoj Facebook Stranici, ili web sajtu.  

2. Istraživanje tržišta. Većina stručnjaka za marketing će reći da trebate koristiti Internet forume za izviđanje stanja na tržištu. Forumi i jesu dobar izvor informacija, ali niko ne spominje Facebook Grupe, iako je danas veći broj aktivnih korisnika Facebook Grupa nego foruma. Kroz učešće u Grupi, stećićete jasniji uvid u stanje na tržištu i to iz perspektive potrošača (klijenata/korisnika). Naučićete o njihovim: problemima, pitanjima, brigama i potrebama. Još jedna stvar koja istraživanje tržista putem Facebook Grupa čini superiornom u odnosu na ostale: ne postoji privatnost na Facebook-u. Kada posjetite forum, vi ne možete znati ko je stvarni autor teksta, kod Facebook Grupe, kada neko postavi post, vi ćete imati lične informacije o toj osobi (ime i prezime, adresu, godište, i sl.). Korisnici su svjesni ovoga pa će biti prilično iskreni u svojim objavama. 

3. Reklamni prostor. Kao i kod foruma, Grupe na Facebook-u vam omogućavaju marketinški prostor. Ponudite ljudima značajan sadržaj, i oni će cijeniti besplatene informacije koje dobijaju od vas. 

Postavljajte korisne linkove, i učestvujte u temi razgovora. Kada ljudi steknu povjerenje u vas, vaša ponuda će im biti prihvatljivija. Ne zaboravite, ključ uspjeha je povjerenje. Izgradite odnos, pa tek onda ponudu. Većina griješi, ali nemojte i vi. Ako na prvo mijesto stavite svoju ponudu, a ljude iz Grupe tretirate kao pasivne slušaoce svoje prezentacije, budite sigurni da nikada nećete ostvariti ništa više od ignorisanja i banovanja. Gledajte na Facebook Grupe kao na blagoslovljen izvor informacija. Pitajte pitanja, pišite odgovore, stvarajte društvenu vrijednost i gradite odnose.

Facebook Grupe su najbolje mijesto na Internetu gdje možete izgraditi svoj brend. Zapamtite da su to stvarni ljudi koji intrerakcijom žele izgraditi odnose. Stvarni ljudi mogu s vremenom postati vaši prijatelji i fanovi vaše Facebook Stranice. Za to je potrebno više vremena i truda, ali gledajući iz šire perspektive to je itekako isplatljivo. 

Imajte na umu da u Facebook Grupama ima i onih ljudi koji imaju svoje Facebook i web stranice. Bilo da su vam izravna konkurencija ili ne, nemojte ih označavati kao neprijatelje. Trudite se da sa njima imate korporativne odnose. Možete se uzajamno reklamirati i razmjenjivati linkove i slične informacije. Mogućnosti su beskrajne. 

Ako odvojite vremena da se sprijateljite sa administratorom grupe, možete tražiti da vam omogući da vidite pristup informacijama vezanim za članove. Administratori odlučuju šta njihovi čanovi mogu vidjeti o ostalim čalanovima. Ne bojte se pitati administratora za pristup, možete reći da želite poslati poruku svim članovima, tipa čestitke ili ponudu.  Ako vas odbiju, nemojte im to uzeti za zlo. Stavite se na njihove mjesto, zar bi vi tek tako dopustili da se neko reklamira preko vaše Grupe? Dakle, umjesto da olako tražite od administratora da vam pomognu, ramislite o njihovim potrebama. Oni žele da njihovi članovi nastave dolaziti i učestvovati u radu Grupe, a tome će najviše pomoći zanimljivi sadržaji. Ako ste vi izvor tog sadržaja, administrator grupe će biti otvoren za vaš zahtjev. To je situacija gdje svi dobijaju. Članovi Grupe – zanimljiv sadržaj, administratori – posjećenost njihove Grupe, vi – dobru i besplatnu reklamu.

0 komentari:

Objavi komentar

 
;